קבלני בניין רשומים – איתור קבלן בניין רשום שמופיע בפנקס הקבלנים הרשומים

אפר 23, 2020 מידע חשוב

קבלני בניין רשומים – איתור קבלן בניין רשום שמופיע בפנקס הקבלנים הרשומים

אין ספק שהפרויקט הכי גדול שאנחנו ניקח על עצמנו בחיים הפרטיים שלנו, הוא בניית בית משלנו. זה פרויקט גדול לא רק מבחינה כלכלית אלא גם מבחינת כל מה שכרוך בו, בין אם זה מבחינת תקציב, משך הזמן שהוא דורש מאיתנו, אנשי המקצוע והצוותים אותם נצטרך לגייס ולהיות איתם בקשר ועוד. למעשה, בתור בעלי הבית ומי שאחראים על הפרויקט, במטרה שבסופו נוכל להתגורר בו, הרי שאנחנו צריכים להיות אחראים על כל דבר ודבר שקשור אליו, כך או אחרת.

מי שיוביל את הפרויקט מבחינתנו, הוא כמובן קבלן בנייה. הוא אמור לקחת על עצמו את כל הפרויקט ולהוביל אותו בצד המקצועי, ואנחנו נהיה בקשר ישיר איתו, נדאג להעביר לו את המטרות שלנו, את הרצונות והצרכים שלנו ואנחנו נצטרך לדאוג שהוא יגרום לכך שהכל יתבצע. מאחר ואנחנו לא אנשי מקצוע, ברובנו, אז נצטרך לסמוך עליו שיעשה זאת כמו שצריך וייצג אותנו, בין אם זה מול אנשי המקצוע ובין אם זה מול באופן כללי.

מן הסתם, אנחנו נרצה לעבוד אך ורק עם קבלני בניין רשומים, כלומר כאלה שאנחנו יכולים למצוא בפנקס הקבלנים הרשמי. זה חשוב לדעת את זה, מאחר ואנחנו יכולים למצוא בעלי מקצוע וגורמים שונים, אשר מציעים שירותי בנייה כאלה ואחרים, אך הם לא רשומים, אין להם את היכולת והאפשרות לבצע את התהליך, כפי שאנחנו רוצים וכפי שצריך באופן מסודר. מבחינתנו, זה צריך להיות כלל של בל יעבור, לעבוד אך ורק עם קבלן רשום.

מה החשיבות של קבלנים רשומים וכיצד אנחנו יכולים לאתר אותם

במקצועות רבים במגוון רחב של תחומים, קיים רישום של אנשי מקצוע, מי יכול לעבוד ומעבר לזה, מדובר על רישום מדויק של כל הפרטים הנדרשים על כל אחד ואחד מבעלי המקצוע בתחום. הרעיון הוא, לא רק לייצר מצב שרק מי שרשום יכול באמת לעסוק בתחום, אלא אם חס וחלילה קורה משהו, אם חס וחלילה אנחנו מוצאים את עצמנו בבעיה מול אותו גורם, יש לנו למי לפנות, ואנחנו יכולים להגיש תלונה נגדו והיא נידונה במקומות המוסמכים לכך.

נניח וקבלן מסוים ביצע עבודה רשלנית או נניח החליט להפסיק את העבודה באמצע, אנחנו יכולים לפנות התאחדות הקבלנים ולפעול נגדו. זה נותן לנו כלי משמעותי מול וזה גם מחייב אותו לפעול על פי כללים מסוימים.

בשביל לאתר קבלנים בפנקס הרשומים, אנחנו לא צריכים לדעת הכל על חברות בנייה וקבלנים, מספיק שאנחנו ניכנס לפנקס, נאתר קבלנים מהאזור שלנו ונפנה אליהם או לחלופין, ברגע שאנחנו מוצאים קבלן מסוים, פשוט נחפש אם הוא נמצא בפנקס וכך נדע האם אנחנו יכולים להשכיר את שירותיו לפרויקט שלנו או לא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *